תיעוד • המחבל שמותו מיוחס למוסד, חוגג את הפיגוע בת"א

    שלמה ריזל וישראל פרייא No Comments on תיעוד • המחבל שמותו מיוחס למוסד, חוגג את הפיגוע בת"א
    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מותו של עמר אל נאיף בתוך מבנה השגרירות הפלסטינית בבולגריה, עדיין לוטה בערפל. המחבל מג'נין שידיו טבולות בדם אליהו עמדי, תלמיד ישיבה קדוש שנרצח על ידו באכזריות, הצליח להימלט בכלאו בישראל, ובעוד המדינה מנהלת הליכי הסגרה עם בולגריה, מצא המרצח את מותו באופן מסתורי.

    לאחר שישראל גילתה כי המחבל ברח לבולגריה, הועברה פנייה למדינה להעירו ע"מ שישלים את מאסר העולם שהוטל עליו, אך מאידך, התגייסה הרשות הפלסטינית לצידו, בטענה כי כיוון שהרצח בוצע לפני הסכמי אוסלו, הוא לא צריך להישפט ולהיכלא בישראל.

    כשהרגיש אל נאיף כי טבעת ההסגרה מתהדקת סביב צווארו, נמלט אל שגרירות פלסטין בבולגריה, שם קיבל מקלט ותמיכה מהרשות שאף דרשה נחרצות – לאחר מותו המיוחס למוסד – לפתוח בחקירה נגד ישראל ואודות נסיבות המוות.

    אם הזמן שחלף הצליח להכהות מזיכרון אי מי את רשעותו של המחבל הרצחני, פורסם ברשת תיעוד של האיש מלפני חודש בלבד, עת היוודע תוצאות מסע הטרור האכזרי של המחבל מנשאת מלחם, שנטל את חייהם של שלשה אזרחים. אל נאיף נצפה חוגג את מעשי הרצח תוך שהוא שואג קריאות בשבח המחבל.

    גם התגובות הרבות שקיבל הפרסום בדף הרשת החברתית, מלאים בדברי תמיכה של גולשים ערבים, חלקם תושבי אירופה, שחולקים שבחים למחבלים, מבכים את לכתם, חלקם מבטיחים נקמה, אחרים מסתפקים בציפייה דרוכה שאחרים יעשו את מעשה הגבורה שייטול את חייהם של גברים, נשים וילדים.

    צפו בפני הרוע:



    0 תגובות